Tuesday, April 5, 2016

Handmade by I.De.A

    

Λίγες εβδομάδες πριν τα 4α γενέθλια του blog (Woww...πέρασαν κιόλας!!!), είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω μια νέα δραστηριότητα, πέραν της κύριας ενασχόλησής του με την αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση εσωτερικών χώρων.
Αυτή, της κατασκευής χειροποίητων αντικειμένων...

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, μου άρεσε να καταπιάνομαι με κατασκευές. Θυμάμαι να παρακολουθώ τη γιαγιά μου να πλέκει με το βελονάκι ατελείωτες ώρες κι εγώ 4-5 χρονών τότε, να την κοιτάζω με τόσο θαυμασμό, προσπαθώντας να καταλάβω πως μπορεί ένα νήμα να μεταμορφώνεται κατ' αυτόν τον τρόπο! Αργότερα, έμαθα κι εγώ να πλέκω και να κεντάω, ασχέτως αν δεν ασχολήθηκα  με το "άθλημα", μιας και το θεωρούσα παλιομοδίτικο. 
Έχω την τάση να μαζεύω διαφόρων ειδών υλικά τα οποία όλοι γύρω μου αναρωτιούνται μονίμως, τι τα θέλω... Η αλήθεια είναι ότι συνήθως κι εγώ η ίδια δεν ξέρω ακριβώς! Αλλά έρχεται κάποια στιγμή η έμπνευση και δημιουργώ μ' αυτά διακοσμητικά αντικείμενα για το σπίτι ή δωράκια για τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Ειδικά το τελευταίο διάστημα, η κατασκευή χειροποίητων αντικειμένων άρχισε να είναι μέρος της καθημερινότητάς μου, εξαιτίας και της ενασχόλησής μου με τη διακόσμηση βιτρινών, μιας και προτιμώ να κατασκευάζω μόνη μου το decor.

Μετά λοιπόν από την παρότρυνση των δικών μου ανθρώπων και τη συνεργασία μου με την κολλητή μου φίλη και αδελφή ψυχή Ιωάννα Παπαδοπούλου, ένα υπέροχο και ταλαντούχο πλάσμα, ξεκινάει ένα νέο ταξίδι το οποίο ελπίζουμε να μας πάει σε όμορφα μονοπάτια... 
Σκεφτήκαμε να κάνουμε το νέο μας ξεκίνημα Ανοιξη, μιας και είναι η εποχή που λατρεύουμε και οι δύο, καθώς όλα γύρω αναγεννούνται, η φύση πλημμυρίζει με αρώματα και πετάνε παντού οι αγαπημένες μας... πεταλούδες!!! 

Ετσι στο ξεκίνημά μας, σκεφτήκαμε να κατασκευάσουμε πασχαλινές λαμπάδες, φτιαγμένες με πολύ αγάπη και μεράκι. Ενα αντικείμενο που είναι απολύτως συνδεδεμένο με την αγαπημένη μας εποχή!
Εδώ σας παρουσιάζω τις λαμπάδες για μικρά και λίιιιγο μεγαλύτερα κοριτσάκια! :)  Μείνετε συντονισμένοι, γιατί θα ακολουθήσουν κι άλλα...


Images by Georgia Samartzi


Follow me on | Facebook | Pinterest | Instagram | Google+ Flickr |

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...